7 januari 2013

Lite kul!

Det damp ned ett mail från fd kollega häromdagen.

"Här kommer en hälsning från en gammal kollega! Ser era inlägg o foton från BRIVA, varje gång får jag en varm känsla i hjärtat!! Hoppas du och ni har det bra! Just nu sitter jag och läser i Folke Sjöbergs brännskadebok med anledning av min tenta i Akutmedicin. Vi hade en föreläsning med en narkosläkare från NÄL i Trollhättan som dock inte hade någon större erfarenhet av brännskadevård men intresse o engagemang. Jag skrattade lite för mig själv när han på en av powerpointbilderna lade upp ert telefonnummer och hänvisade gladeligen till rikskliniken Med kommentaren ...'De är experter. Kontakta dem gärna, de är villiga och svarar gärna på frågor. OCH JÄTTETREVLIGA'
Med andra ord är ni väl omtalade i riket. Åtminstone i väst! ;) "

Visst var det lite kul....

2 kommentarer: