25 augusti 2015

Arlanda flygplats

Nu är det riktigt nära. För att undvika ev trafikhinder och medföljande stress åkte vi upp till Alanda dagen innan då flyget lyfter owedit, tidigt typ 07.15. Vilket innebär att man skulle gå upp innan jag har lagt mig och för allas bästa blir det en övernattning på plats. Måste vara på Arlanda kl 05 för incheckning vilket innebär i verkligheten att vi skulle ha åkt kl 01. Jävligt obra. Värt varenda flis för att slippa stressa. Hitta. Parkera. Buss. Terminal. Barn. Väskor. Ni förstår va?

Ännyhow. Vd:n körde upp. Obra igen. (Blir alltid liiite bättre när jag kör...alltid.) Han gjorde sitt bästa för att köra i de långsammaste körfilerna upp. Han lyckades. Linköping -Arlanda 4h. Även pricka in, inte bara en utan två trafikolyckor på vägen. Lyckligtvis behövde jag inte hoppa in. Tur det för jag har stämplat ut både fysiskt och mentalt... sen länge.

Ännyhow del 2.

På hotellet nosades baren upp och lite mat direkt. Perfekt för en smurfs sinne.

Nu attacksova några timmar. Ni som råkar vara vakna innan 07.14 får gärna höra av er så jag verkligen är vaken. Allt efter kl 04 är helt ok! Lovar!

Ska försöka höra av mig så snart jag kan... ♡

Ha det! Love U!

Pöss M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar