Bröllop på lördagen som drog energi på något märkligt sätt liksom folket... mäh!
Igår barnkalas. Mkt trevligt men sicket pyssel. Skönt att det bara är en gång om året.
Skulle behöva vara ledig ett par dagar till!
Eller ett långlöppass funkar också. :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar