En blogg om vardagens händelser
Vd:n hade jobbarfest på landet igår.
Tydligen kan jag som ägare av Spotify kontot styra musiken hemifrån...
GUESS WHAT! I did it!
Bytte låt hela tiden under kvällen till Gulle-Stevie....
HAHAHA!
Bara för att jag kan...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar