10 oktober 2015

Fredagsnöjet

Vd:n hade jobbarfest på landet igår.

Tydligen kan jag som ägare av Spotify kontot styra musiken hemifrån...

GUESS WHAT! I did it!

Bytte låt hela tiden under kvällen till Gulle-Stevie....

HAHAHA!

Bara för att jag kan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar