WHAT?
Vem i helvete knackar på dörren innan kl 08 i denna by, om inte huset eller grannens hus står i brand. Höll bestämt på att sätta kaffet i vrångstrupen och ofrivillig facesavgång var nära. Mest på grund av att hunden gjorde en rivstart utan dess like och vrålskällde. Vaktlabbe är bra men...
Tvärilsken på Saga och en unge som tjöt. Grrr! Mer eller mindre kastade upp dörren och där stod en supergullig kille från posten med ett stort paket. "- Hej"
Där dog jag. Kom på hur jag såg ut. Iförd i en rosa pyjamas och ett hår som i det närmsta kan likna ett pentroll med inbyggd dammvippa. Mäh! Att lägga sig med blött hår har sina...nackdelar.
Tog 3 min innan jag förstod att paketet var till mig. Det var ju mina hokaskor som kommit. Wiiii!
Nu jevvlar ska det kubbas!
#somettbarnpåjulafton
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar