13 oktober 2015

Kolmården Night Trail

Hänger du på? 8.5km i mörker

https://youtu.be/d0dkqCeL2y0

Tror aldrig jag sprungit ett lopp i mörker. Rena terapin om man är lika mörkrädd som jag! 

Fasiken vad kul det ska bli!

Woopwoop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar