En blogg om vardagens händelser
Hänger du på? 8.5km i mörker
https://youtu.be/d0dkqCeL2y0
Tror aldrig jag sprungit ett lopp i mörker. Rena terapin om man är lika mörkrädd som jag!
Fasiken vad kul det ska bli!
Woopwoop
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar