Fördel med alkoholfrifest. Helt plötsligt fanns det tid för em/kvällslöpning...
Wiiin!
Tung start. Springa med smörgåstårta i magen är ingen hit kan jag lova. Kändes som att springa med en sten runt ekvatorlinjen med både sol och månförmörkelse. Svart och tungt på samma gång. Jevvligt otaktiskt. Men va f..
Avslutade i alla fall hyfsat starkt! Lyckades skrapa ihop dryga 6km.
All träning som blir av är bra träning eller hur!
Nu en oueehjääl lördagsdrink!
Nomnom...
♡
Solnedgång mot Vadstena
Måste ju dumma mig lite...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar