En blogg om vardagens händelser
I morgon är det dags för löpning igen.
Känner mig nästan helt botad från en lång och envis förkylning!
Wooohoooo!
Tyvärr hinner nog inte nya skorna komma hur mkt jag än skriker på brevlådan!
Men wtf. Can't have it all :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar