Det här med SPA är min grej på riktigt. Gudars sååå skönt. Ansiktsbehandling med avslutande massage och fiskpedikyr som kittlade nåt fruktansvärt i början. (har nog mest med att göra att jag är sjukt kittlig under fossingarna) Varma bubbelbad inomhus, utomhus och IR-bastu gjorde inte saken sämre. Vi hade bara en liiiten punkt till förbättringsförslag. Borde växla mer mellan fågelkvitter och delfinsång eller nåt. 22h fågelkvitter kan bli lite mycket. ;)
Ännyhow...
God mat och dryck men framför allt trevligt sällskap med massor av skratt!
Tack Åsa för vår miniweekend!
Jupp. Suddigt men det var fotografen också! ;)
Puss på Er!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar