17 oktober 2015

SPA, fågelkvitter, och minifiskar

Det här med SPA är min grej på riktigt. Gudars sååå skönt. Ansiktsbehandling med avslutande massage och fiskpedikyr som kittlade nåt fruktansvärt i början. (har nog mest med att göra att jag är sjukt kittlig under fossingarna) Varma bubbelbad inomhus, utomhus och IR-bastu gjorde inte saken sämre. Vi hade bara en liiiten punkt till förbättringsförslag. Borde växla mer mellan fågelkvitter och delfinsång eller nåt. 22h fågelkvitter kan bli lite mycket. ;)

Ännyhow...

God mat och dryck men framför allt trevligt sällskap med massor av skratt!

Tack Åsa för vår miniweekend!

Jupp. Suddigt men det var fotografen också! ;) 
Puss på Er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar