Så jädra skönt att komma ut i skog och mark (jo det finns sånt på schlätta också). Lyssna på skogens sus och en massa fågelkvitter. Sånt gör mig glad och man får distans till jobb och alla måsten.
Suttit vid datorn mest hela dagen och pysslat med journalgranskning och letat markörer. Oerhört nyttigt och lärorikt på alla sätt, men efter just såndana dagar längtar jag extra mycket ut till skogen.
Väl hemma drog på kopplet på Saga och gick på en långpromenad... Tror hon har fått inslag av damp, hela alfabetet eller nåt. Finns väl ingen labbe som hoppar fyrfotahopp en halv km. Hoppetihoppetihopphoppetihoppetihopp! Snacka om överglad labbe. Tror sånt smittar...
Hoppetihoppetihopphoppetihoppetihopp...
Å grannen står bakom gardinen. Han hoppar säkert han också... hehe!
Trevlig kväll på er mina fina!
25 april 2016
Fögelkvitter och solnedgång
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar