Äntligen ett par lurar.
Efter att noga ha granskat en massa recensioner föll det till slut på dessa.
Jaybird X2, bluetooth.
Och jag kan säga att ljudet är perfekt. Bra bas och mellanregister. Kristallklart ljud helt enkelt. De ser lite stora ut på bild med väl på plats sticker de inte ut alls och de sitter som ett smäck. Kanske beror på mina stooora smurföron. 😉
Mina gamla lurar var också helt ok ljud (JBL reflect) men dessa slår i hästlängder.
Har saknat att springa med musik. Provade ett par originallurar med sladd och höll på att få ett vansinnesutbrott efter 15 min. Sladden fastnade lite överallt, plupparna åkte ut för att inte tala om sladden som hängde och for. Grrr!
Dessa ska i alla fall provspringas i morgon!
27 april 2016
Jaybird X2
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar