26 april 2016

Träning i bunkern

Blev ett sjukt bra pass i bunkern idag. Allt bara kändes bra... träningsmässigt.


Kunde till och med öka farten... och hålla den i 20 min i 5.43min/km tror det är ett liten fartrekord. Sen var jag å andra sidan klippt slut.

Tog mig ur comfortzonen. Heja mig! 👊 Såndana här pass ger verkligen mersmak.

Drog även igenom axlar, mage och rygg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar