Blev ett sjukt bra pass i bunkern idag. Allt bara kändes bra... träningsmässigt.
Kunde till och med öka farten... och hålla den i 20 min i 5.43min/km tror det är ett liten fartrekord. Sen var jag å andra sidan klippt slut.
Tog mig ur comfortzonen. Heja mig! 👊 Såndana här pass ger verkligen mersmak.
Drog även igenom axlar, mage och rygg.


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar