18 oktober 2015

5km

En bra re-start sträcka att börja på.

Testade min nya Hoka One One Clifton 2 och de var supersköna. Som att springa på fluffiga moln. No more häl-löpning :)

Ska prova att springa lite längre på dem i slutet på veckan, det säger nog lite mer om dem. Men so far so good!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar