En bra re-start sträcka att börja på.
Testade min nya Hoka One One Clifton 2 och de var supersköna. Som att springa på fluffiga moln. No more häl-löpning :)
Ska prova att springa lite längre på dem i slutet på veckan, det säger nog lite mer om dem. Men so far so good!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar