18 oktober 2015

Borde...

Borde vara duktig och plugga, borde plocka undan, borde göra det mesta...

Näpp!

Kryper ned i en renbäddad säng istället och drar täcket över huvudet.

#slutsomartist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar