14 oktober 2015

Himmelsby Spa Mantorp

På fredag drar jag och denna snäcka på SPA-weekend!

Vet ni förresten vad SPA står för?

"Salus per aquam - hälsa genom vatten"

Nu är jag ingen Fisk till horoskopet men likväl en Stenbock... Dessa gillar också vatten! ;) 

Vatten, vin och trevligt sällskap! 

Woooohooooo! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar