På fredag drar jag och denna snäcka på SPA-weekend!
Vet ni förresten vad SPA står för?
"Salus per aquam - hälsa genom vatten"
Nu är jag ingen Fisk till horoskopet men likväl en Stenbock... Dessa gillar också vatten! ;)
Vatten, vin och trevligt sällskap!
Woooohooooo!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar