15 oktober 2015

Torsdagsfilosofi


Jag tror på passion vid första ögonkastet och kärlek vid andra. Jag uppfattas nog som känslosam och lever i min egna underbara värld. Jag trivs där. Jag gör saker utan att tänka efter och lever på impuls. Ibland går det åt helvete... men ibland går allting rätt och min verklighet överträffar mina drömmar.
Den förälskelsen är det jag lever för, det är den jag jagar. Min drog.

 
Min alldeles egna sjö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar