29 april 2016

Dagens outfit!



...och lite lagom nyvaken trots en långdusch. Ni när man fastnar i dra-på-lite-varmare-vatten-träsket och vill bara inte kliva ur värmen. Idag var en sådan morgon.

Nu brukar jag inte gå så här på jobbet.. men i em är regionmöte i stan... i vanliga fall brukar jag i smurfsjuksköterskedräkten dvs blåvit! 😆

Just det... Men idag är det ju FREDAG! Woopwoop!


🎶🎵🎵🎶🎶🎵🎶


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar