En blogg om vardagens händelser
...är det nedräknning för utomhusbadet och 50m bassängen. 25 maj sparkar Lundbybadet upp sina portar. Gissa vem som kommer att vara där först? 😉
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar