En blogg om vardagens händelser
Idag beger vi oss hit. Till Borensberg. Uppdrag: fota ett skönt gäng som ska tävla i Swimrun Efter det så blir party i byn. Untzuntzuntz
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar