7 maj 2016

En dag i Borensberg!

Verkar som alla tidigare bilder har försvunnit från bloggen och jag har ingen aning varför....

Ännyhow!

Varit i Borensberg hela dagen. Mysig by. Den har i alla fall vatten...massor med vatten... wiiin!

Först fotade vi ett gäng swimrunners på lite olika ställen. Först uppe i djupa skogarna och senare vid kanalbanken. Skitkul. Vågat att ge sig i spat. Men vi fick gratismotion. Perfekt!

Efter slutfört uppdrag drog vi ned till byn och åt världens godaste thaimat och en kall öl. Sen tog vi cyklarna och cyklade runt kanalbanken och fotade ännu mer. Utflykten avslutades med bubbel, jordgubbar och sen grillad mat på kvällen hos Åsa m familj. Superdupertrevlig dag utanför bygränsen.

Och vet ni vad i morgon ska jag till .....tadaaaa.... Borensberg! Men bara för nästa uppdrag... Chaffis! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar